CuTeBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Dediğiniz incelemeleri yapmama gerek bile kalmıyor aslında öğretim elemanlarının ünvanlarına bakınca. Başka fikri olan arkadaş varmıdır ?
Ünvan değil, yayın (ve tabi ki konusu, içeriği) önemli. Ünvan almak ya da alamamak bazen kişilerin başarılarıyla doğru orantılı değildir. Çok başarısız birinin prof. olduğunu görebilirsiniz. Neyse çok derin konulara inmeyim. Başarılar.