Merhaba Arkadaşlar. Sizlere bir konu hakkında danışmak istiyoryum. İşin ehli olan arkadaşlar vardır umarım.
Önümde 2 seçenek var. Bunlardan birincisi Gaziantep üniversitesi Makine Müh. öğrencisiyim. Bu sene bölüm derslerine başlayacağım ingilizce hazırlık okudum ve geçtim.
2. seçenek ise Mersin Toros Üniversitesi 25 burslu Elektrik Elektronik Mühendisliği kazandım.
Mersin'de ikamet ediyorum ve ücret bakımından bakarsak antepde harcadığım para ile Mersin'de özel okula vereceğim para aynı hemen hemen. Ücret konusunda bir sıkıntım yok. Size sormak istediğim sizce Antep Makine'ye devam mı etmeliyim yoksa Toros elektrik elektronik mi okumalıyım ? Bölüm ve üniversite bazında değerlendirmeler istiyorum .
Teşekkür ederim şimdiden.
Dip Not : Antep Odtü'den ayrılmış ve hala Odtü geleneklerini sürdüren bir eğitim ve ekipmanına sahip. Toros 2011 yılında açılmış Toros Koleji tabanı olan bir üniversitedir.