Merhaba,

R10'da da hizmet veren bir firmadan 31 Temmuz tarihinde VDS aldım.O günden itibaren Freemake Video Download programını kullanıyorum.

VDS'nin özellikleri:
İşlemci : Dell R210 4x 3.2 Ghz
Ram : 4096 MB DDR3 Ram


Son günlerde cpuyu aşmaya başlamışım.Yani herkes kullanıyor Freemake Video Download ama ben cpuyu aşıyormuşum.Yalnızca bende cpu aşma sıkıntısı oluyormuş.Freemake'yi kullanırken browser bile çalıştırmıyorum.CPU aşma sıkıntısını nasıl halledebilirim.Yani anlamıyorum 1 program açık ve cpu aşıyor.Bunun nedeni nedir?Hiç anlamam VDS yönetiminden.Yardımcı olursanız sevinirim.