Farzedelim bir restorant'dayım.Ben ve arkadaşım
Ben cola içmek istiyorum.Arkadaşım süt içmek istiyor.Garson'a :
Garson'a "süt varmı" diyeceğim.Nasıl diyebilirim yazdıklarımın hangisi hangileri doğrudur?
Is there milk ?
Is there much milk ?
Is there much milk in the restourant ?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.