Farzedelim bir restorant'dayım.Ben ve arkadaşım

Ben cola içmek istiyorum.Arkadaşım süt içmek istiyor.Garson'a :

Garson'a "süt varmı" diyeceğim.Nasıl diyebilirim yazdıklarımın hangisi hangileri doğrudur?

Is there milk ?

Is there much milk ?

Is there much milk in the restourant ?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.