Merhaba, nette biraz araştırma yaptıktan sonra gainer ile kilo alabileceğimin mümkün olduğunu düşünüyorum.

1.83 boyunda 60 kiloyum, uzun ince bir şeyim.

Bunun dışında gainer i kullanırken spor yapacağım.
Spordan kastim, body degil de basit bir atletizm genel idmanidir.

Gainer kullanan arkadaşlar var midir?
Hangi ürünü önerirsiniz?
Bildigim kadariyla urunler kimyasal değil.
Kullanım sekli süt ile fakat ne kadar kullanmalıyım?

Teşekkür ederim.

Note 2 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi.
İmla hatalarım varsa affola.