maaşlar günü gününe yatsa problem de olmayacak. rahat 4-5 aya yaklaştı belediyenin taşeronu paramızı vermiyor.
allah bin belalarını versin kan emiciler sonuna kadar mücadelenizi verin etrafınızdaki herkesi örgütleyin eskiden sendikal faaliyetler grevler işverene diz çöktürürdü şimdi ise fazla katılım olmadığından işçi işinden oluyor maalesef..