gelgelelim bir de istanbul'a. bir ev kirası olmuş 700 lira en kötü ne kaldı geriye ?
resmen dalga geçiyorlar emekçilerle.
En güzel cevap yeri belli açmaya gerek görmüyorum biliyorum ki yapacaklar haklarını ve istediklerini alamazlar ise ALLAH yardımcıları olsun hepsinin