Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kodun sağlıklı ve sağlam olması ve senden sonra gelecek olan kişiler için anlamlı olması açısından hem kod tarafında hem de sql tarafında işlem yapmalısın. Adamın biri gelir diagramı açar bakar hangi tablolar birbiri ile ilişkili bir bakışta anlar. Öteki türlü sadece class'larında belirtirsen işin içinden daha uzun sürede çıkma ihtimali var.
Diagramdaki sürükle bırak mantığı bana çok kolay ve anlamlı geliyor. Bu nedenle belkide bu şekilde düşünüyorum. Ha bu demek değilki sadece sürükle bırak yaparak iş bitiyor. Bunu ilgili tablonun class'ında da ayrıca yazmalısın.
Seçim senin.