Merhabalar,
Size bir sorum olacak.
Sqlde tablolar hazırladım müşteri falan bu müşterilere paket satılcak bu paketler de başka bir tabloda haliyle peki bu iki tablo arasındaki ilişkilendirme kod tarafında mı olmalı yoksa diagramlardan mı diagramları kullanırsam ne değişir diagramlar bana ne sağlar?