Girne Amerikanda şöyle var dönem başı 250Euro ödemesi var.
Kayıt olurken 2 dönem parasınıda verirsen 500Euro(Kayıt Harcı) + 250Euro(1.Dönem) + 250Euro(2.Dönem) + 1 Yıllık sağlık harcımı ne onun parasını veriyorsun 50euro mu neydi

Daha sonra kitap parası var
Hocam şöyle söyleyeyim eğer aylık 750 - 1000 lira gibi bir rakam ailenden gelebilirse tercihini yap
Kayıt harcı %100 bursla gelen öğrenciler için 2 katı ücret.
Sanırım her sene ödenecek.250 euro da akademik ve kültürel etkinlik harcı var.
Gelir hocam.Şehir dışına çıksam da gelir o para bir terslik olmazsa.
Ama 750 euro her yıl alcaklar ve ekstra bir şekilde para alırlar gibi görünüyor.
Tam burslu öğrenci neden 2 katı ücret veriyor ki arkadaş

Burda bir terslik var.
Eğitimine de kötü demişler.
Aslında beni çeken yanı diğer ülkelerdeki kampüsleri olacak.
Oralara gitme imkanım var mı diye düşündüm.Para ister bu yönetim
Lefke avrupayı araştırıyorum şu an.