mühendislikler , işletme vb. tutuyor.
Bilgisayar mühendisliğini yazmayı düşündüm.Ama dediğim gibi vazgeçtim.
Hocam onları başka şehire gitsen bile vereceksin zaten.(belki biraz daha pahalıdır kıbrıs)
Sorun üniversitenin her şeye para çıkartması.(ekşisözlükdeki olumsuz yorumlar yüzünden vazgeçtim)
Mesela kayıt ücreti paralı gidene 250 euro olmasına rağmen tam burslu gidene 500 euro yazıyor girne amerikanın sitesinde.(ekstra bir kaç ücret daha varmış)
Bunu sadece bir başlangıç gibi gördüm.
Gau hakkında yanlış düşünüyorsun diyen varsa yorumlarını beklerim burdan.Daha tercihimi yapmadım.
Lefke avrupayı da pek araştırmadım.Eğer oraya gidersem kendimi nasıl geliştirebileceğimi düşününce caydım birazcık.Yani kıbrıs'a gidersem okumak için gideceğim.Ama ortam farklı yöne götürcek gibi duruyor

Maceraperest biriyim.Aslında farklı şeyler yaşamak için bile gidilebilir diğer yönden.
Girne Amerikanda şöyle var dönem başı 250Euro ödemesi var.
Kayıt olurken 2 dönem parasınıda verirsen 500Euro(Kayıt Harcı) + 250Euro(1.Dönem) + 250Euro(2.Dönem) + 1 Yıllık sağlık harcımı ne onun parasını veriyorsun 50euro mu neydi

Daha sonra kitap parası var
Hocam şöyle söyleyeyim eğer aylık 750 - 1000 lira gibi bir rakam ailenden gelebilirse tercihini yap