Merhabalar, şurada konu açtım ancak aciliyeti var kimseden yanıt gelmedi;
https://www.r10.net/javascript-progra...ip-sorunu.html
Bahsettiğim tooltipi <area> tagleri üzerinde de kullanabileceğim hale getirilmesi gerekiyor.
Süre ve fiyatla birlikte pm bekliyorum.
Teşekkürler