syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adana 'nın insanında ne varmış ben 27 yıldır burdayım bir şey görmedim. Bu tanımınızı tam açarsanız sevinirim hocam. Adananın insanında ne varmış?
cevabı bedirhan kardeşim açıklamış. dostum.