Konu
Lise Diploması için Alınan PARA
01-07-2013, 15:14:27
#5
HazarHizmet
bizden o zamanlar 5 milyon damga parası almışlardı sadece.
Okulun bizden o başından beri istediği tek para o idi herkes vermiş idi