ben diplomamı almaya gittiğimde bu paranın isteneceğinin bilinciydeydim arkadaşlar vermişlerdi. müdür yardımcısı kadın tam belgeleri çıkartırken banka evrağı gördüm, hemen " hocam para isteyeceksiniz sanırım ama ben vermem " falan dedim. bir kaç münakaşanın ardından ilçe milli eğitim yakında zaten beni gitmeye uğraştırmayın verin falan dedim iyi git bakalım artık milli eğitim bakanı ile bile gelsen vermem falan dedi ( yiyosa vermesin )
gittim ilçe'ye konuştum ordaki yetkiliyle bana bi kağıt yazdı kağıdı direk müdüre götürdüm müdür hemen inkar etmeye başladı kim senden para istedi yahuuu falan diye biraz çirkinleşti ama okulu bitirdiğim için büyük bi güvenle azının payını verdim orda kayıt yapanların yanında okulu da biraz kötüleyip çıktım gittim
2-3 hafta sonra iş yeri açma belgesini aynı müdür yardımcısından aldım 2 kelime birşey konuşmadı benle

) bu arada staj defterine de millet 50 lira vermişti ben ona da para vermemiştim.