Eğitim ücretsiz. O para yasal değil. Ama şöyle bir olay var, devletin okula verdiği hademe vs parası yetmiyor, dışarıdan emekli sigortasız eleman alıyorlar. Sizden aldıkları para onun maaşına gidiyor. Bundan sonrası vicdan meselesi, ama okulla ilişkiniz kalmadıysa milli eğitime şikayet edin. Hatta diplomayı almaya gittiğinizde sizden para isteyen kişinin yanında arayın. Seve seve ücretsiz verecektir.