Öncelikle merhabalar arkadaşlar
Lise bitti şükür.Ama sorun var.diploma için para vermemiz gerekiyormuş 50tl kadar.Belki daha fazla.Meslek lisesi olduğumuz için diğer belgelerde var.İş yeri açma vs. gibi.
Bu alınan para yasal mı ? Ben biraz araştırma yaptım ve yasal olmadığı kanatina vardım.Ama baktığım tarihler 2010 2011 2012 yıllarında paylaşılmış.2013 bulamadım yani.Şimdi vermem gerekiyor mu parayı.Lise başından sona kadar 300 tlye yakın para vermişimdir okula.Her sene bölüm parası vs diye.Ama bunu vermeyeceğim.
Sadece öğrenmek istediğim yasal mı değil mi ? Ondan sonra okula gidip alacağım vermezlerse ilçe mebe gideceğim.Sizce sonuç ne olur yaşayan vardır muhakkak şimdiden teşekkürler.