hocam bu ms sql sorunundan dolayı artık desktop yazılımlar ya web servis bağlantılı yazılıyorlar ya da firebird ve ertan'ın da bahsettiği alternatif veritabanları kullanıyorlar.. bu ufak bi not sadece.. ayrıca o desteklememe sorunu sql 2008 ve sql 2008r2 farkından kaynaklanması muhtemeldir..

sorunun çözümüne gelince sql 2008 r2 express versiyonu için bir batch hazırlaman ve "silent" kurulum yapman yeterli.. silent kurulum için gerekli bilgiler burada mevcut. iyi çalışmalar.

http://blogesh.wordpress.com/2008/09...l-server-2008/