Şahsım adına en fazla "bir" günde banı kaldırmanın bir yolu var. Valla, "çok isterdim" paylaşmayı diycem ama demiyorum

isterseniz domani öm atın bana... çoğu arkadaş bilir, index aldırma konusunda çoğu kez bir kaç dakika filan yetiyor bana... mesajınızı görür görmez deneyim, sonra size durum hakkında bilgi veririm.