Bir takımı eleştirebilirsin, bu gayet normaldir.
Fakat adabıyla eleştirmelidir. yok üçün birini alır felan laflar söyleniyor programlarda üstelik söyleyende Fenerli Ziya Şengüldür. Yaşından başından utan bu ne edepsizliktir.

Hiç izlemedim izlememde, twitterda bir swf gördüm oradan dinledim. Ayıptır ya..