o Erman T. isminde ki adamın zaten amacı bir başka. Adam Fener Benfica 'yı yenerse sadece yabancı futbolcuların kariyer için oynayıp yeneceğini söylüyor. Aykut Kocamanın hiç bir katkısı olmayacaktır diyor. Yani Fener yenerse adam şimdiden kılıf hazırlıyor. İzlerken çok küfür ettim hatta programa twit atıp ağzıma geleni saymak istedim. Bir insan bu kadar karaktersiz olur mu ya. Güya istediği fenerin her yenilgisinden sonra Alex konusunu açıp taraftarı galyana getirmek tek istediği bu.