Voli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aykut hocanın kötü hoca olduğunu düşünmüyorum. Adam 3 kulvardada takımı zirveye taşımayı becerdi. Elbette bir yerden sonra düşüşler olacaktı ki oda bu maçta oldu bu adamlar 2 sezon oynayacakları maçı 1 sezonda oynadılar. Oyuncular çok yorgun hallerinden belli oluyor. Yorumcuların işi bu reyting kazanmak için bir takımı yerden yere vururlar Fenerbahçemizin kaderi bu.
Perşembe günü benfica maçını kazanıncada yine döncek dönek herifler, öve öve bitiremicekler aykutu..