Aykut hocanın kötü hoca olduğunu düşünmüyorum. Adam 3 kulvardada takımı zirveye taşımayı becerdi. Elbette bir yerden sonra düşüşler olacaktı ki oda bu maçta oldu bu adamlar 2 sezon oynayacakları maçı 1 sezonda oynadılar. Oyuncular çok yorgun hallerinden belli oluyor. Yorumcuların işi bu reyting kazanmak için bir takımı yerden yere vururlar Fenerbahçemizin kaderi bu.