Arkadaşlar öncelikle şunu söyliyim galatasaraylıyım. Dün fenerbahçenin mağlubiyetinden sonra spor programlarına göz atıyordum. Bu spor yorumcuları bu kadar dönek olabilirmi? Fenerbahçe gerçekten son zamanlarda iyi işler çıkardı çoğu maçınıda kazandı geçen haftalarda tv'yi ne zaman açsam öyle bir överlerdi ki feneri şimdi ise tek bir mağlubiyet çoğu işi bozdu diye bu yorumcular tam dönek oldu. Sanki daha önce hiç konuşmamışlar gibi tam tersi şeyler söylüyorlar . Aykut kocamana demediklerini bırakmadılar. Tamam kötü hoca olabilir ama bunu daha öncede söyleseydiniz galibiyet alırken başka mağlubiyet alırken başkasınız..