Benim hesap var hocam, deneyelim istersen

O hite kazanç oldukça düşük olmuş. Türk firmaları iyice batmış desenize.. Mail atmayı denediniz mi adsenseye? Belki bilgi verirler niye kabul etmedikleri husunda.
deneyin hocam olur hatta kabul ederse karınız neyse vereyim
mail atmadım acemiyim adenseden anlamıyorum ilk kez başvurdum