devlet saat,giyim vs yurtdişindan alinip faturasiz şekilde e-ticaret sitelerinde satiliyor diye ceza yardiriyordu en son..
büyük ihtimal bu yüzdendir..

ama 2. el'ede fatura isterlerse şaşirtmaz beni..