Merhaba arkadaşlar 2 gün önce biriyle web sitesi için anlaştım.Siteyi sanalpazar üzerinden satış olarak açtı bende kredi kartıyla aldım fakat sanalpazar satıcıdan sitenin faturasını istiyor böyle saçmalık olabilirmi adam sitenin faturasını nasıl kesecek artık sanırım bundan sonrada online teslimat yasakmış.2.el laptop satışı gibi göstersek yine fatura istiyorlarmı bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim