Bu yazıyı yazan arkadaş sanırsam hiç aşık olmamış.Sen birine aşık olduğun zaman ona kötülük gelmesini istermisin? Onun saçının teline zarar gelsin istermisin?
Biz işte böyle aşık olduk.Onun için dağları taşları delecek kadar deli olduk.Kimse kimseye zorla sokaklara sürüklemiyor.Herkes kendi iradesinin altında savaşıyor.Bu yüzden ne Fenerbahçeli olmak ne Galatasaraylı olmak ne Beşiktaşlı ne de Trabzonsporlu olmak önemli değil,önemli olan TARAFTAR olmaktır.