bende domaini uzattıysan alan arkadaşdan reg ücretini talep etmelisin eğer reg ücretini verirse domaini arkadaşa vermelisin. bunun dışındaki yapılıcak işlemler etik olmaz dünya hali bu eğer bir sorunu çıkmasa para verdiği ürünü neden almasın sonucta merkez bankası değilki