Bilgisayarımda win7 kurulu ama format atmak istiyorum. Elimdeki win7 format cd ile laptopuma format attım hiç bir sorun çıkmadan takır takır format gerçekleşti.
Ama masa üstüne formatı bir türlü atamıyorum. Aldığım hata Hiçbir aygıt sürücüsü bulunamadı. Yükleme medyasının doğru sürücüleri içerdiğinden emin olduktan sonra tamam ı tıklatın. şimdi dün bilgisaayrcı bir arkadaşım vardı ona sordum bu durumu ana kart üzerinde kırmızı renkli geniş bir kablo var yerlerini değiştir dedi değiştirdim ama yine olmadı. 1 haftadır çıldıracağım bilgisaayrcıya kasayı bırakmak istemiyorum zira herşeyim kasada kayıtlı ya bende yanında olacağım yada kendim evde sizlerinde yardımıyla bu sorunu çözeceğim.
Şimdi bu sorunu daha önce yaşamış ve aldığı desteklerle sorunun çözümünü bulmuş arkadaşların fikirlerini bekliyorum.
Teşekkürler..