merhaba arkadaşlar casper laptopumun kasayla ekranı birleştiren menteşesi kırıldı. yani ekranı açıp kapatırken ekrandan çat çut sesler çıkıyor. şimdi baya bi delik oldu. laptop ekran kapalıyken bile anlaşılıyor ekran böyle yamk duruyor. yandan bakınca ekranın içi delikten hafif gözüküyor. bilgisayarcıya götürdüm 70 tl ye yaparım dedi garantisi var ama servise versek kullanıcı hatası diyip bize ödetirlermi ? ne yapmalıyım sizce ?