tugberk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Filmin altına yapılan yorum çok manidar.
Tarafsız olarak bencede yapan kişinin adı koyulsaydı..

neyse tadımızı bozmayalım çok güzel yapmışlar