ekohost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Merhaba;

Bilindiği gibi ülkemizde bir çok datacenter bulunmaktadır. Bunların bir çoğu benzer yapılarda faaliyet göstermektedir.

Yeni bir datacenter açmak isteseniz burada neler yaparak çevre dostu bir firma olabilirsiniz. Bunun yanı sıra yenilikler olarak neler yapmayı planlarsınız yani şu hiç bir yerde yok ben bunu yaparsam farklı olurum diyeceğiniz neler olabilir acaba.

Görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Ülkemizde pek çok kullanıcı için en güzel yenilik bedava hizmet vermek olabilir, bence bu yönde çalışmalar yapan bir şirket çıkarsa o datacenter ağzına kadar dolar hatta taşar.

İşin şakası bir yana bende merak ettim neler isterler gerçekten kullanıcılar yenilik olarak?