Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar Merhaba;
Bilindiği gibi ülkemizde bir çok datacenter bulunmaktadır. Bunların bir çoğu benzer yapılarda faaliyet göstermektedir.
Yeni bir datacenter açmak isteseniz burada neler yaparak çevre dostu bir firma olabilirsiniz. Bunun yanı sıra yenilikler olarak neler yapmayı planlarsınız yani şu hiç bir yerde yok ben bunu yaparsam farklı olurum diyeceğiniz neler olabilir acaba.
Görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.