FlyMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon hocam ANSI yazacaktım Ama yinede ANSI seçmeni tavsiye ederim.
hocam ANSI seçiliydi ama onda acayip karakterlere çeviriyor. UTF-8 kodlamasını da meta içine yazdığımdan dikkatimi çektiğinden denedim de ) şimdilik bir sıkıntı yok. olmazda herhalde bundan sonra.