Pardon hocam ANSI yazacaktım

Ama yinede ANSI seçmeni tavsiye ederim.
hocam ANSI seçiliydi ama onda acayip karakterlere çeviriyor. UTF-8 kodlamasını da meta içine yazdığımdan dikkatimi çektiğinden denedim de

) şimdilik bir sıkıntı yok. olmazda herhalde bundan sonra.