encoding kısmında ASCI diye bir şey yok hocam ama. hangi programla kontrol ediyorsun sen? notepad ile açıp bakıyorum ben hep de.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:02:17 -->-> Daha önceki mesaj 10:57:58 --
tamam oldu hocam şimdi. UTF-8 ile denedim kodlamayı halloldu. teşekkür ederim.
Pardon hocam ANSI yazacaktım

Ama yinede ANSI seçmeni tavsiye ederim.