FlyMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle altyazıyı açıyorsunuz sonra file dan save as diyerek Encoding bölümünü ASCI olarak seçip dosyayı kaydettiğiniz zaman altyazı karakter sorunu çözülecektir.Ben böyle yapıyorum


encoding kısmında ASCI diye bir şey yok hocam ama. hangi programla kontrol ediyorsun sen? notepad ile açıp bakıyorum ben hep de.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:02:17 -->-> Daha önceki mesaj 10:57:58 --

tamam oldu hocam şimdi. UTF-8 ile denedim kodlamayı halloldu. teşekkür ederim.