Hocam öncelikle altyazıyı açıyorsunuz sonra file dan save as diyerek Encoding bölümünü ANCI olarak seçip dosyayı kaydettiğiniz zaman altyazı karakter sorunu çözülecektir.Ben böyle yapıyorum