Hocam yanlış anlaşıldım galiba duasız hiç olurmu ben daha sonra gezmenin yararı olurmu diyecektim

Yaradanımızdan dua ile iyilikler bekleriz. O da bize kâh şimdi kâh sonra kulunun istediğini verir.
Sent from my iPhone using Tapatalk
virgül birakmayinca ben yanlis anladim

yarari olursa dua edin anladim.