Aynı sorunu şimdi bende yaşıyorum.
Ne kilit açabiliyorum nede transfer şifresini alabiliyorum.
Ticket açtım 24 saat oldu hala dönüş yok.
Firmalardaki en nefret ettiğim şey zaten cevap verilmemesi.
Moniker büyük firma diyoruz birde.
İkinci defa desteğe ihtiyacım oldu bu firmada.
İlkindede 2 gün sonra cevap vermişlerdi, hala aynı. :S