myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir kullanman daha iyi diye okumuştum. nihayetinde tek kart üzerinde olduğunda ona göre tasarlanıyor. ben analog kullanmıştım, ayrı ayrı olduğunda birbirini etkiliyordu. tek imu kart da sıkıntı olmuyordu.

protokollerde sample rate farkı varsa onu araştır. yoksa farketmez kullanacağın.
Peki tavsiyeleriniz için teşekkürler, örnekleme zamanı olayına da bakacağım.