duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ADXL345 hem SPI hem I2C destekliyor yani digital. Ondan hangisi daha kolay olur diye karar veremedim. Mesafe ölçeri düşüş anında yere çarpmasın diye, belirli aralıkla ölçebildiği mesafeyi programda dizi içine atarak ,alçak irtifada hızlı değişimi engellemesi için kullanacağım. Yoksa komple dikey konum belirleme için kullanmam.

IMU gryro ile accelerometer birleşimi değil mi hocam? Öyleyse zaten ayrı ayrı kullanacağım ben ikisini.
bir kullanman daha iyi diye okumuştum. nihayetinde tek kart üzerinde olduğunda ona göre tasarlanıyor. ben analog kullanmıştım, ayrı ayrı olduğunda birbirini etkiliyordu. tek imu kart da sıkıntı olmuyordu.

protokollerde sample rate farkı varsa onu araştır. yoksa farketmez kullanacağın.