merhaba arkadaşlar, formview içine usercontrol ile bir form yerleştirdim.Ancak veri kaydı için datasourcenin insert komutuna ne yazacağımı çıkartamadım bir türlü.usercontrolden gelen textboxları yazdım ancak veritabanına textbox olarak kaydetti.Acaba nasıl yapmam gerekiyor?