Merhaba arkadaşlar

farklı firmalara ait VPN bağlantısını kullanıyorum.
XP-Win7-2003 gibi windows versiyonlarında. kimisii manuel kimisi de kendi exe si vasıtası ile bağlantıyı oluşturuyoruz

şunu yapmak istiyorum....

VPN bağlantısı koptuğunda... kullanıcı ve çalışan yazılımlar internetden düşmeli.... internet & network bağlantıları da kopmalı. Taki manuel olarak ayarlar default yapıya çevirene kadar...

Yapmak mümkün ise nasıl ?

biraz fantazi bişi oldu ama..