Merhaba arkadaşlar
farklı firmalara ait VPN bağlantısını kullanıyorum.
XP-Win7-2003 gibi windows versiyonlarında. kimisii manuel kimisi de kendi exe si vasıtası ile bağlantıyı oluşturuyoruz
şunu yapmak istiyorum....
VPN bağlantısı koptuğunda... kullanıcı ve çalışan yazılımlar internetden düşmeli.... internet & network bağlantıları da kopmalı. Taki manuel olarak ayarlar default yapıya çevirene kadar...
Yapmak mümkün ise nasıl ?
biraz fantazi bişi oldu ama..