GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ARKADASLAR YOGUNLUKTAN DOLAYI NETE GIREMIYORUM. BEN KIMSEYE ZORLA BIRSEY SATMADIM. KONUDADA BELIRTTIGIM GIBI URUNUN ARKASINDAYIM. TEKNOLOJIK URUN YAZILIMSAL SORUNLAR OLABILIR. BENI ARADIKARINDA ILK LAFIM GERI YOLLAYIN DEGISEYIM DIYORUM. GERI ODEME SOZ KONUSU DEIL. SIPARIS UZERINE ALIYORUM. SEN BANA PM VE MSJ OLARAK PARAYA SIKISTIGINI SOYLEDIN VE CIHAZ ELINE ULASMADAN GERI ODEME ISTEDIN. BENDE GERI ODEME YAPAMAM DEDIM. SUAN GERI ODEME YAPMAM ICIN KONUDA ATIP TUTTUN. BENIM ICIN SORUN DEIL ISTEDIGINIZI YAZIN. URUNUN ARKASNDAYM VE DEGISIMINI YAPARIM. bazi akilli ve cok zeki arkadaslar tuketici hakkina fln gidin demis. siz ciddimisiniz yoksa kamera sakasi felan mi yapiyorsun? az mantikli.cvp verin neyin faturasini keseyim. fatura kesicem v.s mi yaziyorda ben kesmedim. cok bilmislere yazacak cok.sey varda neyse.. telefonum acik arayan ulasiyor her dakka kimseyi magdur etmiyorum. alan alir almayanda almaz bu kadar basit. tok saticiyim. bundan kazanacgm 3-5 kar benm icin onemli degil. tek istedigim bu fiyata bu kalitede urune sahip olmanizdi

Bende yazdığım yorumları tekrar okumalısın. Telefonunu kötüleyecek herhangi bir şey göremiyorum ben aksine orijinale çok yakın olduğunu ve benzeri söylemleri kullandım. Benim sorunum kişisel. Sorunlu telefon geldi dedim çünkü herkes benden yorum bekliyordu sessiz kalmam senin zararına olacaktır ben de durumu izah ettim telefon iyi hoş fakat sorunlu değişime gönderdim dedim. Sana da dediğim gibi en sevmediğim şeydir böyle boş yere zaman harcamak. Sana güvenim telefonu sattım ben 1 haftadır iletişimim koptu resmen gönderdin telefonu sorun çıktı en azından parayı ver yeni telefon alayım ihtiyaçlarım var diyorum ona da yok diyorsun. Ben de gayet yumuşak bir şekilde tamam dedim üstüne de gitmedim sadece teklif ettim. Şimdi diğer telefonu bekliyorum sorunlu olmazsa denedikten sonra kutusu ile elimi bile sürmeden bir başkasına devir edeceğim zaten telefonu. Sorunlu olursa da sürekli değişime devam edeceğiz senin söylemine göre.