Arkadaşlar hisse senedi alım-satım işlemlerini nasıl olduğunu araştırıyorumda sanırım herhangi bir bankadan yatırım hesabı açıp oradan alım-satım işlemi yapabiliyormuşum. Tam olarak araştırmadın burada bilgili arkadaşlar varsa tam olarak alım-satım işlemleri nasıl oluyor? Ne kadar para ile girmem gerekir? İstediğim zaman alıp istediğim zaman satış yapabiliyorum? Örneğin ziraat bankası internet bankacılığından gerçekleştirebiliyormuyum?
Teşekkürler