Evvela db de kullanacağım tabloları bir kağıda yazarım. Aradaki bağlantıyı en basit sql sorgusu olacak şekilde halletmeye çalışırım. Db yi bitirrim. Sonra psd yi elime alırım html dökmeye başlarım. html tamamen bittikten sonra php ye başlarım. header ve footer ı ayırır gerekli fonksiyonlarımı hazırlarım db bağlantısınıda bitiririm. Sonra aynı bağlantıyla tasarıma geçmeden admini bitiririm. sonra da tasarıma geçerim.

İncelikler. her sayfamı utf-8 bomsuz sql sorgusunu ise utf-8 sql tabloları ise utf8_general_ci (yanlış yazmış olabilirim tam olarak aklımda değil ama en alttaki) yaparım. Böylelikle script her dilde sorunsuz olur.