27 kat verilmiş. Teyzem soyledı bugün. Yanı 27 değilde oraya 10 katlı bır apartman bıle yapılsa 20 daire olsa sanırım bıze en kotu 4 daire verılır herhalde

yanı suan satma gıbı bır nıyetımız yok ıhtıyac olmadıgı ıcın ama ılerıde mutlaka degerlendırırız bunu sanırım. Benzer bır durum yasayan vardır belkı dıye bır sorayım dedım.
The Joker ınsallah oyledır

cok fazlasında gozumuz yok sadece teyzemlere 2 bıze 2 ev cıksa yeterde artar bıle.