Merhaba Arkadaşlar,

Askerlik tecili ile ilgili bir sorum var, yardımcı olursanız memnun olurum.

Ben 24 yaşındayım. LYS'de dört (4) yıllık (+1 yıl İngilizce hazırlık) bir program kazandım ve kayıt olmayı amaçlıyorum. Üniversite öğrencileri için askerlik tecili 29 yaş sonuna kadar bildiğiniz üzere yapılabiliyor fakat aklıma bir soru takıldı. Geçmişte şöyle bir madde olduğunu duydum.

- Normal öğrenim süresi sonuna kadar kişi eğer üniversiteyi bitiremiyor ancak 29 yaş sınırı aşıyorsa askerliği tecil edilmeyerek, askere alınır.

Böyle bir şey var mı? Yani örneğin bir kişi 27 yaşında üniversiteye kayıt olduğunda dört yıl içerisinde üniversiteden mezun olamayacağına göre askere hemen alınır mı yoksa 29 yaş sonuna kadar beklenip öyle mi askere alınır?

Eğer cevaplandırırsanız çok memnun olurum.