Senetlerde sadece protesto edersin oda seneti alıralmaz iş bankasına gidip 20 tl karşılığı protesto çekersin.. onlarda oraya ödemek orunda kalırlar yoksa ticari sicillerine işlenir...

bendede çek karnesi yok oyüzden firmalarıma senet gönderiyorum... bu şekilde çözüyoruz ama şunu bil senetin tutuklanması yok...
ayrıca senet üzerine iki imza ve ehliyet fotokopisi al(ehliyet teki imza ile uyuşmasına dikkat et firmalar şahıs firması ise)